Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за диагностика!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за диагностика!

    Значи ето какво се получава на практика.

    Купих колата със светнал AirBag. Днес ходих на диагностика в Търново на 2 места. На първото тестера им нямаше меню Алфа. Препратиха ме в друг сервиз. Там Тестера беше на БОШ. Закачиха я и тръгна.

    Проблем!

    1. Две грешки в ламда сондата. Не помня точно какви едното беше че достига стойност на максималната. Другата нещо от сорта на ниска латентност. И като запалихме колата тестера показваше 0,18 V напрежение на ламдата. Как да е. Казаха, че не е добре. Изчистиха грешките де, и после не се появиха пак. Ще я сменям сигурно, но нека утре видим във Фиат дали ще ги покаже пак.

    2. AIRBAG - не може да се свърже с блока/устройството. Няколко пъти я мъчиха. С мултицет мериха буксата разменяха крачета и неще да намери блока на еърбега и неще.

    Препратиха ме със Фият сервиз. От там ми казаха да ида утре на обяд, но ми се струва, че и те ще кажат нещо което няма да ми хареса.

    Въпросите ми са:

    1. Къде се намира управлението на Еърбега за да проверя дали си е на мястото или са го изкорубили?

    2. Как да махна капачките на волана и на таблото за да видя възглавниците дали са на мяастото си?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Две грешки в ламда сондата.
    При мен е същото за смяна е !
    Пиши на Новачев,колегата е много точен ще ти я прати с отстъпка оригинална.

    Къде се намира управлението на Еърбега за да проверя дали си е на мястото или са го изкорубили?
    Мисля,че е пред скоросния лост,зад пепелника.

    Как да махна капачките на волана и на таблото за да видя възглавниците дали са на мяастото си?

    Непипаи ще направиш беля
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Е добре де? Как да разбера дали са там? То като наддигна леко капака го виждам беличкото. Но дали е гърмял и просто са го намотали вътре или си е както трябва това мога да разбера ако махна изцяло капачката.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        еърбег само на смислен диагностик
        и не бараш сам
        много е важно каква грешка точно дава

        коя година е колата точно - на производство ме интересува?
        много си далече от софия иначеда ти кажа къде да идеш
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          98-ма е колата. Ми тестваха я с обикновено ПЦ със софтуер на бош и някакво увито в тиксо цялото за да не се разпадне устройство посредник с 2 ком порта.

          ЕДИТ: Между другото минава първоначалния тест. Давам на контакт лампичката светва и после угасва. И след 3, 4 сек светва пак и така остава. Това значи ли, че централата е добре все пак?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            е дай да хвърлим боб
            не знам при вас къде им асвестен сервиз
            то не е само да сложиш апарата
            требва да знаеш кво пише а и да можеш да мислиш
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              като стана дума при мен се чува едно тихичко бръмчене точно откъм пепелника дали не е точно този блок за управление
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                много си далече от софия иначеда ти кажа къде да идеш [/quote]


                и при мен проблема е същия та даи го тоя майстор

                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                Comment

                Working...
                X